Linia kolejowa Piła-Wałcz-Kalisz Pom.-Ulikowo
Re: Linia kolejowa Piła-Wałcz-Kalisz Pom.-Ulikowo
Jutro, tj, we czwartek 4 marca linię Piła - Wałcz przemierzy najnowszy ze spalinowych produktów PESY, czyli ATR220 produkowany dla kolei włoskich oraz zamówiony przez województwo Zach-Pom.
Będzie to przejazd VIP-owski dla uczestników dwudniowego "sympozjum" organizowanego przez Pesę dla samorządowców, które odbędzie się w Tucznie.
Dokładnych godzin nie znam, wiem natomiast, że pociąg wyjedzie z Bydgoszczy około 10:00, a z Wałcza (bez pasażerów) ma wyjechać w drogę powrotną do Bydgoszczy około 14:00.
O szczegóły proponuję pytać zaprzyjaźnionych dyżurnych ruchu, tudzież innych pracowników PLK-i.
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943. ... ups.com%3E
Będzie to przejazd VIP-owski dla uczestników dwudniowego "sympozjum" organizowanego przez Pesę dla samorządowców, które odbędzie się w Tucznie.
Dokładnych godzin nie znam, wiem natomiast, że pociąg wyjedzie z Bydgoszczy około 10:00, a z Wałcza (bez pasażerów) ma wyjechać w drogę powrotną do Bydgoszczy około 14:00.
O szczegóły proponuję pytać zaprzyjaźnionych dyżurnych ruchu, tudzież innych pracowników PLK-i.
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943. ... ups.com%3E
Re: Linia kolejowa Piła-Wałcz-Kalisz Pom.-Ulikowo
Dzięki za informacje. A nie wiesz czy w związku z tym że sympozjum trwa dwa dni to czy ten zestaw przyjedzie również w piątek?
Ps. Niech ktoś go złapie, mogą być ciekawe zdjęcia. Szkoda że urlop się skończył :yyk:
Ps. Niech ktoś go złapie, mogą być ciekawe zdjęcia. Szkoda że urlop się skończył :yyk:
Re: Linia kolejowa Piła-Wałcz-Kalisz Pom.-Ulikowo
Dzisiaj otrzymałem informację, że w sezonie 2005/2006 jeździły towarówki z Wałcza do Tuczna:
Wałcz 09:27 - Tuczno Kraj. 10:02
Tuczno Kraj. 11:00 - Wałcz 11:35
(wtorek, czwartek, sobota)
Czy to jest realne, że wtedy jeszcze coś tam jeździło?
Wałcz 09:27 - Tuczno Kraj. 10:02
Tuczno Kraj. 11:00 - Wałcz 11:35
(wtorek, czwartek, sobota)
Czy to jest realne, że wtedy jeszcze coś tam jeździło?
Re: Linia kolejowa Piła-Wałcz-Kalisz Pom.-Ulikowo
Mogę potwierdzić tylko tyle, że w 17.02.2007 r. tory za Strącznem były już rozkradzione (na wiadukcie) i dalej też jakieś ubytki widziałem.
Re: Linia kolejowa Piła-Wałcz-Kalisz Pom.-Ulikowo
Tak jak już pisałem na sąsiednich forach.iru3 pisze:Dzisiaj otrzymałem informację, że w sezonie 2005/2006 jeździły towarówki z Wałcza do Tuczna:
Wałcz 09:27 - Tuczno Kraj. 10:02
Tuczno Kraj. 11:00 - Wałcz 11:35
(wtorek, czwartek, sobota)
Czy to jest realne, że wtedy jeszcze coś tam jeździło?
W latach 2003/04 na pewno kursowały pociągi towarowe na trasie Wałcz-Tuczno Krajeńskie a dokładniej drzewo ze składnicy w Tucznie ( a wcześniej ze składnicy w Krepie kraj... ) . W tej chwili nie jestem w stanie dokładnie powiedzieć bo musiałbym poszukać w stercie starych negatywów ale pamiętam że robiłem zdjęcia w tamtych czasach. Tuczno Kraj. było miejscem gdzie spędzałem każdą wolną chwilę z racji iż przy dworcu miałem dziadków.. Nie wiem nawet czy jeszcze w 2005 pociągi nie jeździły?
Postaram się doszukać materiałów z tamtych lat, ale naciskajcie, przypominajcie bo człowiek zaganiany i nie ma się kiedy porządnie za to wziąć...
Mam jeszcze krótką ciekawostkę odnośnie zawieszenia przewozów ale to opiszę później żeby nie mieszać...
________________________________________
Trochę zdjęć z dziś. Przyjechał, postał. Miło było popatrzeć na nowy odpicowany skład. Niestety po raz kolejny PKP pokazało swą czarną stronę. Od rana po sam wieczór na trasie nie kursowały planowe pociągi. Ludzie przychodzili i odchodzili; W czasie gdy na peronie stał ATR ludzie wsiadali do niego po czym byli wypraszani przez obsługę pociągu.
Na szczęście KKZ nie przyjeżdżał z dużym opóźnieniem, ale podejrzewam że było to spowodowane ominięciem najdalej wysuniętych stacji, bowiem jest raczej nie możliwe by zajechać na każdą z nich i dojechać do Wałcza opóźnionym tylko 5 minut.
5 minut po planowym odjeździe pociągu którego nie było ładny, nowy ATR odjechał. A ludzie w tym czasie stali patrząc jak pusty skład odjeżdża w kierunku Piły, podczas gdy oni musieli czekać na autobus komunikacji zastępczej; Rozumiem sytuację ale wątpie by ktokolwiek z podróżnych to zrozumiał...
Ps. Przepraszam za niewygodne miniaturki ale nie chciałem zajmować całej strony dla jednego wątku.
pozdrawiam serdecznie
Re: Linia kolejowa Piła-Wałcz-Kalisz Pom.-Ulikowo
Dziś w Wałczu prócz Stonek dalej KKZ. Na peronie 18 osób.
Re: Linia kolejowa Piła-Wałcz-Kalisz Pom.-Ulikowo
Świetne zdjęcia. Jak dobrze pójdzie to w połowie grudnia 2011 r. będzie można powtórzyć zdjęcia, z tym że ATR będzie w innym malowaniu :)
Z tego co pamiętam to 2005 r. zdawka do Tuczna była wpisana w rozkładzie ale nie jeździła, nawet mam gdzieś jej rozkład.
Z tego co pamiętam to 2005 r. zdawka do Tuczna była wpisana w rozkładzie ale nie jeździła, nawet mam gdzieś jej rozkład.
Re: Linia kolejowa Piła-Wałcz-Kalisz Pom.-Ulikowo
Dzisiejsza sytuacja na Dworcu w Wałczu. Godzina 16:45 (ale oczywiście tak jest o każdej godzinie przyjazdu-odjazdu pociągu).
...Cały peron ludzi, przez megafon na 2 minuty przed przyjazdem pociągu pada hasło że pociąg odwołany, "przed dworcem ZOSTAŁ PODSTAWIONY autobus", który rzeczywiście w tym czasie był zapewne gdzieś w Dobinie bowiem przyjechał 20 minut później. W tym czasie (przy tym jak i przy każdym innym kursie - odjazdu pociągu) podjeżdża Bus konkurencyjnej firmy przewozowej do którego wsiada 85 % podróżnych z peronu. Mało tego do czasu odjazdu pociągu czyli w tym przypadku 16:55 na peron przychodzi jeszcze 5 osób. Oczywiście czekają na pociąg nie wiedząc wogóle że nie przyjedzie. (Na szczęście byłem ja i zdążyłem ich poinformować że niedługo podjedzie autobus) No ale niestety nie ma mnie cały czas na dworcu a takich przypadków codziennie jest dużo, dużo więcej... Tak wygląda rzeczywistość na Wałeckim dworcu.
Ale czy kogoś to interesuje? Prócz podróżnych i nas to chyba nikogo...
pozdrawiam
Ps.: Drezyna z Piły dziś na Raduniu.
...Cały peron ludzi, przez megafon na 2 minuty przed przyjazdem pociągu pada hasło że pociąg odwołany, "przed dworcem ZOSTAŁ PODSTAWIONY autobus", który rzeczywiście w tym czasie był zapewne gdzieś w Dobinie bowiem przyjechał 20 minut później. W tym czasie (przy tym jak i przy każdym innym kursie - odjazdu pociągu) podjeżdża Bus konkurencyjnej firmy przewozowej do którego wsiada 85 % podróżnych z peronu. Mało tego do czasu odjazdu pociągu czyli w tym przypadku 16:55 na peron przychodzi jeszcze 5 osób. Oczywiście czekają na pociąg nie wiedząc wogóle że nie przyjedzie. (Na szczęście byłem ja i zdążyłem ich poinformować że niedługo podjedzie autobus) No ale niestety nie ma mnie cały czas na dworcu a takich przypadków codziennie jest dużo, dużo więcej... Tak wygląda rzeczywistość na Wałeckim dworcu.
Ale czy kogoś to interesuje? Prócz podróżnych i nas to chyba nikogo...
pozdrawiam
Ps.: Drezyna z Piły dziś na Raduniu.
Re: Linia kolejowa Piła-Wałcz-Kalisz Pom.-Ulikowo
Właśnie dlatego warto by pociąg jeździł regularnie...
Pasażerowie nie zawiodą...
Wałcz dziś. Godzina 13:47
Z Piły ponad 36 osób, do Piły 30
pozdrawiam
Pasażerowie nie zawiodą...
Wałcz dziś. Godzina 13:47
Z Piły ponad 36 osób, do Piły 30
pozdrawiam
Re: Linia kolejowa Piła-Wałcz-Kalisz Pom.-Ulikowo
Proponuje to zdjęcie wysłać do Pana Jankowiaka (marszałek Wlkp), gdyż on ma informacje zgoła odmienne od tego obrazu. :evil:
Re: Linia kolejowa Piła-Wałcz-Kalisz Pom.-Ulikowo
Tak? A jakie ma informacje jeśli można wiedzieć?Piterek pisze:Proponuje to zdjęcie wysłać do Pana Jankowiaka (marszałek Wlkp), gdyż on ma informacje zgoła odmienne od tego obrazu. :evil:
Podaj adres: chętnie wyślę, to jak i inne równie podobne.
Re: Linia kolejowa Piła-Wałcz-Kalisz Pom.-Ulikowo
Wojciech Jankowiak – Wicemarszałek Województwa Wielkopolskiego
al. Niepodległości 18
61-713 Poznań pokój 340, budynek C
tel.: (61) 854-17-29
fax: (61) 852-04-86
e-mail: wojciech.jankowiak@umww.pl
al. Niepodległości 18
61-713 Poznań pokój 340, budynek C
tel.: (61) 854-17-29
fax: (61) 852-04-86
e-mail: wojciech.jankowiak@umww.pl
Re: Linia kolejowa Piła-Wałcz-Kalisz Pom.-Ulikowo
Chodziło mi o to, że marszałek Jankowiak narzeka na małą frekwencję na tym połączeniu. Ale wie to chyba tylko z opowieści. Albo może ilość biletów sprzedawanych na tej trasie nie pokrywa się z ilością pasażerów w pociągu. Apropos. Czy już są w posiadaniu drużyny konduktorskiej terminale elektroniczne?
Re: Linia kolejowa Piła-Wałcz-Kalisz Pom.-Ulikowo
Ostatnio czytałem , że terminale są już w całym województwie (tylko, że w Wałczu są drużyny z wlkp. chyba?).
Re: Linia kolejowa Piła-Wałcz-Kalisz Pom.-Ulikowo
Szynobus coraz bliżej
Od kilku lat trwają starania o uruchomienie połączenia kolejowego Wałcza ze Szczecinem. Po drodze mówiło się o braku środków w Urzędzie Marszałkowskim lub nieprzygotowaniu do inwestycji ze strony Polskich Kolei Państwowych PLK S.A. Oddział Regionalny w Szczecinie. Teraz to się zmienia.
– Ustalenia są pozytywne, gdyż znalazły się środki na realizację tego zadania, czyli ponad 20 milionów złotych – mówi Roman Gniot, naczelnik wydziału Rozwoju Gospodarczego i Promocji Miasta w wałeckim Urzędzie Miasta. – PKP PLK S.A. oddział Regionalny w Szczecinie ogłosił przetargi na opracowanie dokumentacji i wykonawstwo prac torowiskowych i w zakresie infrastruktury kolejowej z Wałcza do Ulikowa.
Przywracanie szlaku kolejowego potrwa od wiosny br. do grudnia 2011 r. W tym czasie Wałcz powinien uzyskać połączenie ze Szczecinem. Pracę będzie rozpoczynało w Pile sześć par pociągów. Będą jechać z prędkością do 100 km/h przez Wałcz, Tuczno, Kalisz Pomorski i Stargard Szczeciński. Po około dwóch godzinach mają dotrzeć do Szczecina.
– To będą najnowocześniejsze szynobusy w Polsce – zachwala Wojciech Drożdż, członek zarządu województwa zachodniopomorskiego. – Będzie się jechało we wspaniałej atmosferze, w klimatyzowanym przedziale z muzyczką.
Wałcz odzyska również przystanek Raduń, który będzie miał odnowione perony i nowe oświetlenie. Znacznie poprawi się też wizerunek estetyczny tej części miasta.
– W związku z tym, iż samorząd województwa wielkopolskiego planuje wkrótce rozpocząć proces związany z modernizacją linii 354 Poznań-Piła okaże się, że z Wałcza będzie i bliżej i szybciej do stolicy Wielkopolski – dodaje R. Gniot. – Nowe i szybsze połączenia Wałcza z dwoma metropoliami usprawnią kontakty gospodarcze, dojazdy do pracy, na studia oraz do szkół różnego typu.
Od kilku lat trwają starania o uruchomienie połączenia kolejowego Wałcza ze Szczecinem. Po drodze mówiło się o braku środków w Urzędzie Marszałkowskim lub nieprzygotowaniu do inwestycji ze strony Polskich Kolei Państwowych PLK S.A. Oddział Regionalny w Szczecinie. Teraz to się zmienia.
– Ustalenia są pozytywne, gdyż znalazły się środki na realizację tego zadania, czyli ponad 20 milionów złotych – mówi Roman Gniot, naczelnik wydziału Rozwoju Gospodarczego i Promocji Miasta w wałeckim Urzędzie Miasta. – PKP PLK S.A. oddział Regionalny w Szczecinie ogłosił przetargi na opracowanie dokumentacji i wykonawstwo prac torowiskowych i w zakresie infrastruktury kolejowej z Wałcza do Ulikowa.
Przywracanie szlaku kolejowego potrwa od wiosny br. do grudnia 2011 r. W tym czasie Wałcz powinien uzyskać połączenie ze Szczecinem. Pracę będzie rozpoczynało w Pile sześć par pociągów. Będą jechać z prędkością do 100 km/h przez Wałcz, Tuczno, Kalisz Pomorski i Stargard Szczeciński. Po około dwóch godzinach mają dotrzeć do Szczecina.
– To będą najnowocześniejsze szynobusy w Polsce – zachwala Wojciech Drożdż, członek zarządu województwa zachodniopomorskiego. – Będzie się jechało we wspaniałej atmosferze, w klimatyzowanym przedziale z muzyczką.
Wałcz odzyska również przystanek Raduń, który będzie miał odnowione perony i nowe oświetlenie. Znacznie poprawi się też wizerunek estetyczny tej części miasta.
– W związku z tym, iż samorząd województwa wielkopolskiego planuje wkrótce rozpocząć proces związany z modernizacją linii 354 Poznań-Piła okaże się, że z Wałcza będzie i bliżej i szybciej do stolicy Wielkopolski – dodaje R. Gniot. – Nowe i szybsze połączenia Wałcza z dwoma metropoliami usprawnią kontakty gospodarcze, dojazdy do pracy, na studia oraz do szkół różnego typu.
Re: Linia kolejowa Piła-Wałcz-Kalisz Pom.-Ulikowo
Skąd ta informacja? Na zeszłorocznej konferencji prasowej w Pile marszałek Jankowiak kategorycznie zaprzeczył, jakoby był zainteresowany modernizacją odcinka Poznań - Piła, jako ze nie jest to linia wyłącznie o znaczeniu lokalnym i za jej modernizację odpowiadać powinny PKP PLK. Te natomiast nie maja na to funduszy i nie planują na razie modernizacji. Tutaj jest więcej szczegółów na temat planów PLK: http://www.plk-inwestycje.pl/index.php?id=13 Obecnie samorząd współfinansuje remont linii Poznań - Wągrowiec oraz Poznań Wolsztyn.iru3 pisze: – W związku z tym, iż samorząd województwa wielkopolskiego planuje wkrótce rozpocząć proces związany z modernizacją linii 354 Poznań-Piła okaże się, że z Wałcza będzie i bliżej i szybciej do stolicy Wielkopolski – dodaje R. Gniot. – Nowe i szybsze połączenia Wałcza z dwoma metropoliami usprawnią kontakty gospodarcze, dojazdy do pracy, na studia oraz do szkół różnego typu.
Re: Linia kolejowa Piła-Wałcz-Kalisz Pom.-Ulikowo
No jak zwykle, gdy zaczyna się już coś dziać to UM w Wałczu zaczyna się budzić i mówić o sprawie, a gdzie byli gdy o połączenia z Piłą trzeba było walczyć, gdzie byli jak była potrzeba pociągnięcia połączenia z Piły do Radunia?iru3 pisze:Szynobus coraz bliżej
Od kilku lat trwają ...
A gdy "remont" się zakończy i pociągi pojadą tą trasą to będą się chwalić czego to oni nie zrobili żeby to połączenie przywrócić...
No i ten artykuł w Kurierze Szczecińskim skąd pochodzi cytat...
Dworzec autobusowy na Raduniu... (od kilkudziesięciu lat jest tylko kolejowy... :| no i skąd informacja o modernizacji linii 354 Poznań-Piła ?).
A tak, zapomniałem że wszyscy są miłośnikami kolei, znają się na rzeczy i walczą o kolej w Wałczu i całej okolicy...) :woot:
Ps: Dziś na trasie SA-132 012 i SA-132-001.
Re: Linia kolejowa Piła-Wałcz-Kalisz Pom.-Ulikowo
Znamy wykonawców remontów linii nr 402 i 403 w Zachodniopomorskiem
PKP Polskie Linie Kolejowe Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Szczecinie informuje, że 16 marca 2010 r. dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu przetargowym na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektów "Modernizacja regionalnej linii kolejowej Nr 402 Goleniów – Kołobrzeg wraz z budową łącznicy do Portu Lotniczego Szczecin – Goleniów" oraz "Modernizacja regionalnej linii kolejowej Nr 403 Wałcz – Kalisz Pom.- Ulikowo".
W postępowaniu przetargowym dotyczącym linii nr 402 wzięło udział pięć konsorcjów z których najkorzystniejszą ofertę na kwotę 59 604 855,58 PLN brutto złożyło konsorcjum na czele z Przedsiębiorstwem Napraw Infrastruktury Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie – Zakład Zachodniopomorski w Stargardzie Szczecińskim. Pozostałymi uczestnikami tego konsorcjum są; Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno – Torowe Sp. z o.o. z Gdańska oraz Heitkamp Rail GmbH Oddział w Polsce. Jedynym kryterium wyboru oferty była cena.
W przetargu dotyczącym linii nr 403 jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Przedsiębiorstwa Napraw Infrastruktury Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie – Zakład Zachodniopomorski w Stargardzie Szczecińskim. Cena oferty wynosi: 18 059 200,00 PLN netto, 22 032 224,00 PLN brutto. Jedynym kryterium wyboru oferty była cena.
Oba zadania będą realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego.
(źródło: PKP PLK, 17 marca 2010)
PKP Polskie Linie Kolejowe Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Szczecinie informuje, że 16 marca 2010 r. dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu przetargowym na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektów "Modernizacja regionalnej linii kolejowej Nr 402 Goleniów – Kołobrzeg wraz z budową łącznicy do Portu Lotniczego Szczecin – Goleniów" oraz "Modernizacja regionalnej linii kolejowej Nr 403 Wałcz – Kalisz Pom.- Ulikowo".
W postępowaniu przetargowym dotyczącym linii nr 402 wzięło udział pięć konsorcjów z których najkorzystniejszą ofertę na kwotę 59 604 855,58 PLN brutto złożyło konsorcjum na czele z Przedsiębiorstwem Napraw Infrastruktury Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie – Zakład Zachodniopomorski w Stargardzie Szczecińskim. Pozostałymi uczestnikami tego konsorcjum są; Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno – Torowe Sp. z o.o. z Gdańska oraz Heitkamp Rail GmbH Oddział w Polsce. Jedynym kryterium wyboru oferty była cena.
W przetargu dotyczącym linii nr 403 jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Przedsiębiorstwa Napraw Infrastruktury Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie – Zakład Zachodniopomorski w Stargardzie Szczecińskim. Cena oferty wynosi: 18 059 200,00 PLN netto, 22 032 224,00 PLN brutto. Jedynym kryterium wyboru oferty była cena.
Oba zadania będą realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego.
(źródło: PKP PLK, 17 marca 2010)
-
- PRZYJACIEL
- Posty: 2009
- Rejestracja: 14 maja 2006, 17:32
- Lokalizacja: Piła
- Podziękowano: 2 razy
- Kontakt:
Re: Linia kolejowa Piła-Wałcz-Kalisz Pom.-Ulikowo
Śmieszne :lol: : http://nasza-klasa.pl/profile/26417266
Nie posiadającym konta na Naszej Klasie wyjaśniam, iż jest to konto sklepu meblowego z wałeckiego dworca. :D Na liście znajomych 2518 osób. :lol:
Nie posiadającym konta na Naszej Klasie wyjaśniam, iż jest to konto sklepu meblowego z wałeckiego dworca. :D Na liście znajomych 2518 osób. :lol:
Re: Linia kolejowa Piła-Wałcz-Kalisz Pom.-Ulikowo
Czysta reklama
Tylko szkoda że ktoś mądry wynajął pomieszczenia Dworca takie jak chociażby poczekalnia. Przez to niestety by wejść na peron trzeba obejść cały budynek, nie wspomnę o schronieniu przed deszczem... Szkoda gadać.
Jeszcze trochę miły akcent z piątku w którym większość kursów z Piły była obsadzona ponad 40 osobową frekwencją. Faktem jest to że to piątek i większość podróżnych to studenci ale to dowód że pociąg jest potrzebny i chętnie skorzystają z niego chociażby studenci...
SA 132 001 po przyjeździe z Piły którym przyjechały 44 osoby.
Na tej trasie już obowiązują bilety z "automatu" wydawane przez kierownika pociągu.
Niestety ale doszły mnie słuchy że frekwencja podawana "na wyższe szczebla województwa" jest zaniżana co nie wpływa korzystnie na nasze połączenie...
Ile w tym prawdy tego nie wiem ale może warto by ktoś zwrócił na to uwagę... ?
z pozdrowieniem
Tylko szkoda że ktoś mądry wynajął pomieszczenia Dworca takie jak chociażby poczekalnia. Przez to niestety by wejść na peron trzeba obejść cały budynek, nie wspomnę o schronieniu przed deszczem... Szkoda gadać.
Jeszcze trochę miły akcent z piątku w którym większość kursów z Piły była obsadzona ponad 40 osobową frekwencją. Faktem jest to że to piątek i większość podróżnych to studenci ale to dowód że pociąg jest potrzebny i chętnie skorzystają z niego chociażby studenci...
SA 132 001 po przyjeździe z Piły którym przyjechały 44 osoby.
Na tej trasie już obowiązują bilety z "automatu" wydawane przez kierownika pociągu.
Niestety ale doszły mnie słuchy że frekwencja podawana "na wyższe szczebla województwa" jest zaniżana co nie wpływa korzystnie na nasze połączenie...
Ile w tym prawdy tego nie wiem ale może warto by ktoś zwrócił na to uwagę... ?
z pozdrowieniem
- mariusz1983
- PRZYJACIEL
- Posty: 218
- Rejestracja: 01 sie 2009, 23:14
Re: Linia kolejowa Piła-Wałcz-Kalisz Pom.-Ulikowo
Kilka fotek ze spaceru na odcinku Kalisz Pomorski - Biały Zdrój Południowy:
Ciekawe jest to, że odcinek nie jest prawie zarośnięty... A w okolicach Tuczna, Rutwicy to już dżungla...
Ciekawe jest to, że odcinek nie jest prawie zarośnięty... A w okolicach Tuczna, Rutwicy to już dżungla...
Re: Linia kolejowa Piła-Wałcz-Kalisz Pom.-Ulikowo
Na kolej.tv jest odcinek mówiący o podpisaniu umowy na modernizację linii w zachodniopomorskim.
Re: Linia kolejowa Piła-Wałcz-Kalisz Pom.-Ulikowo
Widzisz Iru nieświadomie robilismy inspekcje trasy w dwóch całkiem oddzielnych odcinkach ;)
Ja przemierzyłem szlak Strączno - Wałcz.
Krótko napisać mogę tyle że stan torowiska jest, rzekłbym bardzo dobry.
Oczywiście miejscami w dwóch miejscach na odcinku 100 metrów torowisko jest strasznie zarosnięty krzakami, ale to raczej nie problem. Prócz tego kilka mniejszych choinek.
W jednym miejscu tylko tory są lekko podkopane przez zwierzynę.
Najgorzej jest w okolicach Strączna na odcinku Strączno stacja - Rutwica. Tam choinek jest najwięcej, są największe no i te kilka ubytków w torowisku. No i stacja Strączno okrutnie zarośnięta.
Zdjęcia poniżej.
1. Wjazd do Strączna od strony Wałcza. W tle po lewej budynek stacyjny.
2. Odinek przy wiadukcie przed wjazdem do Strączna.
3. Odcinek zaraz za dawną stacją Deutsch Krone Alte Eiche
4. ... i wylot z Wałcza w kierunku Strączna.
Niedługo ciąg dalszy wypraw po szlaku i ciąg dalszy opisów i zdjęć.
Ja przemierzyłem szlak Strączno - Wałcz.
Krótko napisać mogę tyle że stan torowiska jest, rzekłbym bardzo dobry.
Oczywiście miejscami w dwóch miejscach na odcinku 100 metrów torowisko jest strasznie zarosnięty krzakami, ale to raczej nie problem. Prócz tego kilka mniejszych choinek.
W jednym miejscu tylko tory są lekko podkopane przez zwierzynę.
Najgorzej jest w okolicach Strączna na odcinku Strączno stacja - Rutwica. Tam choinek jest najwięcej, są największe no i te kilka ubytków w torowisku. No i stacja Strączno okrutnie zarośnięta.
Zdjęcia poniżej.
1. Wjazd do Strączna od strony Wałcza. W tle po lewej budynek stacyjny.
2. Odinek przy wiadukcie przed wjazdem do Strączna.
3. Odcinek zaraz za dawną stacją Deutsch Krone Alte Eiche
4. ... i wylot z Wałcza w kierunku Strączna.
Niedługo ciąg dalszy wypraw po szlaku i ciąg dalszy opisów i zdjęć.
Utwórz konto lub zaloguj się, aby dołączyć do dyskusji..
Musisz być zarejestrowanym użytkownikiem, aby móc opublikować odpowiedź.
Utwórz konto
Zarejestruj się, aby dołączyć do Nas!
Zarejestrowani użytkownicy, mają dużo więcej przywilejów, związanych z użytkowaniem forum.
Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie bezpłatne.